2018. március 3., szombat

A következő rész tartalmából



A londoni repülőtérre érve Blaine várt rám, majd ahogy odaértem hozzá szorosan öleltem meg, és nem győztem mondani mennyire is hiányzott.
- Te is hiányoztál nekünk, Bogyó! – ölelt még szorosabban magához, és egy puszit nyomott a hajamba. – Harry egy tökfej, hogy hagyott elmenni téged! – motyogta, majd elengedett és megfogva a bőröndömet elindultunk a kocsijához.

*2 hónappal később*
A hónapok alatt sikerült túllépnem Harry-n. Van még, hogy gondolok rá, és írok neki pár sort olyankor, de sikerült elfelejtenem, úgy, mint egy szerelem. Blaine nagyon sokat segített átvészelni ezt az időszakot és ez idő alatt meg tudtam, van egy lány, akivel elkezdett randizgatni. Nagyon örültem neki, hiszen az én visszautasításom óta eléggé elkeseredett, és azt hitte senkit nem fog találni, aki ennyire fog neki tetszeni, mint én. Tévedett. Blaine egy nagyon helyes fiú, minden lány álma, de sajnos én nem tartok közéjük.
A napok alatt jelenésünk volt az Ellen showban Amerikában és James Corden-nél. Még mindig nem hiszem el, hogy elhívtak minket ezekbe a műsorokba, hiszen ezek a világon a legnézettebbek közé tartoznak.


Sajnálom a rengeteg késést, de így érettségi közeledtével eléggé bekeményítettek a suliban, és nagyon el vagyok havazva. A teljes részt megpróbálom, minél előbb hozni, szerintem csütörtökön.
Sok - sok pusziii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése