2018. január 13., szombat

2. évad 1. rész WHAT A FEELING




Emily Ross



Ahogy kiléptem az ajtón legjobb barátom szobájához léptem. Bekopogtam, majd vártam, hogy Louis ajtót nyisson, miközben könnyeim megállíthatatlanul folytak. Harry tette nagyon fájt, átvertnek éreztem magam, és nem tudtam normálisan gondolkodni. Magamat ostromoltam emiatt, hiszen én nem voltam lég jó neki, ezért cserélt le. Nem találkoztunk sokat, ha igen, akkor is csak egymáshoz bújva filmeztünk, kivéve persze azt a pár félresikerült randit. Harryt mióta csak belépett az XFactor színpadjára, rendkívül szeretem, és nem gondoltam volna, hogy képes ilyet tenni valakivel. 

Ajtónyitódás zökkentett ki gondolataimból és egy meglepődött arcú Louis-val találta szembe magam. 

- Mi történt? – kérdezte aggódva. 

- Itt...van...Kendall... – sírtam el magam, majd Louis karjaiba zárkóztam. Szorosan ölelt magához, majd beinvitált a szobájába, ahol a többi fiú játszott valami idióta videójáték konzolon. Fel sem nézve intettek, Louis pedig bekísért az itteni hálószobájába. Leültünk az ágyra, majd, ha ez lehetséges, még nagyobb zokogásba kezdtem. Louis átkarolt és próbált nyugtatni, miközben minél messzebb küldte innen Harryt. 

- Harry a világon a legidiótább ember, hogy egy ilyen gyönyörű lányt hagyott elmenni. Eddig te voltál az a lány, aki a legjobban illett hozzá, és aki a legnormálisabb volt. Mindenki csak a pénzéért szerette, valószínűleg a túloldalon lévő lány sem akar mást, hiszen ő is csak egyfajta Kardashian – rázta ki a hideg a névtől. Louis még mindig ölelt és simogatásaitól és aranyos suttogásaitól sikerült egy kicsit megnyugodnom. Habár a szívem darabokra tört, Louis-nak sikerült egy darabot visszaépítenie. - És most mi lesz? Hazamész? – kérdezte. 

- Nem igazán van pénzem, hogy repjegyet vegyek. És nem szeretnék az osztálytársaimmal találkozni. Csak a képembe röhögnének. 

- Mégis miért? Mert követed az álmaidat?

-Nem. Mert teljesen komolyan kijelentették, nem vagyok Harry-hez való, és nem csodálkoznak rajta, hogy Kendall-lel van. És teljesen igazuk van. Az a lány sokkal jobban megérdemli, hogy vele legyen, mint én. 

- Em, nagy butaságokat beszélsz. Szerintem maradj itt velünk! Felesleges hazamenned, és legalább meg tudod nézni, milyen is Ausztrália. Vigyázok Rád, és nem kell Harry-vel találkoznod. Csak maradj még itt, nem akarom, hogy megint olyan sokáig, olyan távol legyünk egymástól. Vissza akarom kapni, a legjobb barátom egy kis időre. 





Louis Tomlinson

Természetesen Emily gyönyörű lány volt. Szerettem Őt, mint a legjobb barátom, és szerettem Őt, mint azt a lányt, aki megbabonázott már az első alkalommal. Mikor Harry-vel elkezdett járni, éreztem ez így jó, nekik együtt kell lenniük, de közben nem hagyott nyugodni, hogy ugyanarra a lányra én is szemet vetettem, mint a legjobb haverom. Titkoltam előle, hiszen nem akartam elveszíteni a bandán belüli legjobb barátságot. Emily-vel másmilyen barátsági viszony alakult ki köztünk, mint a fiúkkal. A fiúkkal míg folyton összejárunk és megbeszélünk mindent, Emily-vel megnyílunk egymásnak, és Ő ad nekem valamiféle nyugalmat. 

- Nem tudom, Louis, nem lenne jó ötlet itt maradnom! – magyarázkodott a Szépség. 

-Dehogyis nem. Itt leszünk ketten ebben a lakosztályban, együtt alszunk, együtt megyünk mindenhova. Na?

- Rendben! -bólintott és szorosan magához ölelt, még több szeretetért. Hogy az a barom, hogy bánthatott meg egy ilyen gyönyörű lányt? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése